با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید در حفظ بیت المال دقت کنیم .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از اصفهان ، محمد رضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بند 21سیاست های کلی نظام اداری که در آن مقام معظم رهبری به صرفه جویی وساده زیستی و حفظ بیت المال پرداخته اند گفت:متاسفانه این موضوع در ادارات در حد حرف و پوستر شدن به در ودیوار باقی مانده است.وی از شهرداریها خواست که تمام بندهای سیاستهای ذکر شده را که در چابک سازی و تحول نظام اداری نقش بسزایی دارد سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فلاح افزود:در ادارات دولتی به خصوص شهرداری اصفهان صرف جویی در مصرف انرژی ها و تبلیغات شهری صورت صورت نمی گیرد به عنوان مثال می توان هزینه های گزاف در پرداخت قبض های برق ،آب، گازو تلفن ساختمانهای وابسته به شهرداری را نام برد.

وی گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی بی رویه که در هر برنامه و پروژه صورت می گیرد نه تنها عملکرد خوبی نخواهد داشت بلکه باعث زدگی و تنفر شهروندان می شود.

فلاح اظهار داشت: از مردم وشهرداری خواستارم با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور از جمله ادارات و ارگانهای دولتی وخصوصی تمام مناطق سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری از هر گونه اسراف دوری ودر صرفه جویی ساده زیستی و حفظ بیت المال کوشا باشند. 


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.