دبیر همایش ملي مهندسي مكانيك گفت: هشتمين همايش ملي مهندسي مكانيك از چهارم تا ششم اسفندماه جاری در سه بخش کنفرانس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان فرشید آقاداوودی ابراز کرد: هشتمين همايش ملي مهندسي مكانيك از چهارم تا ششم اسفندماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه رشته مکانیک در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، ثبت‌نام در این همایش برای هشتمین سال متوالی صورت می‌گیرد.

دبیر همایش ملي مهندسي مكانيك دانشگاه آزاد خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: این همایش در سه بخش کنفرانس شامل بهره‌گیری از دی وی دی آموزشی توسط اساتید معتبر دانشگاه‌ها، ارائه مقالات تخصصی در زمینه معرفی رشته مکانیک و همچنین برپایی کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

آقاداوودی با بیان اینکه تاکنون حدود 60 مقاله برای داوری و پذیرش ارسال شده است، اظهار کرد: پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به سایت همایش به نشانی اینترنتی congress.iaukhsh.ac.ir ارسال کنند تا نسبت به پذیرش آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان فرصت دارند تا روز شنبه 10 بهمن سال جاری مقالات خود را به سایت مذکور بفرستند، افزود: شرکت‌کنندگانی که مقالات آنها مورد پذیرش قرار می‌گیرد، برای شرکت در همایش بایستی مبلغ 130 هزار تومان پرداخت کنند

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.