از زنگ خطر نابودی باغات چای تا واریز یارانه نقدی خانوارها از مهم ترین اخبار و رویداد های اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


معاون وزیر نیرو با اشاره به اینه از سال 1394 تا کنون افزایش قیمتی در بهای برق نداشته ایم گفت: دولت برای ساماندهی اقتصاد برق باید تعرفه را اصلاح کند.


یارانه نقدی 45هزار و 500 تومانی دی ماه، ساعت 24 روز شنبه 26 دیماه به حساب خانوارها واریز می‌شود.


براساس گزارش بانک جهانی در سال 2016 میانگین رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه 7/ 3 درصد پیش‌بینی شده است اما فعالان اقتصادی معتقدند تحقق این امر چندان امکان پذیر نیست.


مرغداران به سبب وضعیت نامناسب قیمت ها در بازار شرایط بهرنجی را تجربه می کنند تا عدم برخورد با افراد متقلب که در نهایت سفره های زیرمینی را در معرض نابودی قرار داده است.


رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: باتوجه به اینکه موجودی کالا در بازار احتمال افزایش قیمت مواد غذایی در ماه‌های پایانی سال بسیار کم است.


فروشندگان لوازم خانگی می گویند اگر کسی با 10 میلیون تومان کارت خرید بخواهد جنسی را بخرد به طور حتم نزدیک به 4 میلیون تومان فقط باید سود پرداخت کند یعنی هم جیب بانک‌ها را پر کند و هم جیب فروشنده و این همان وعده کارت‌ خرید کالا است.


این روزها با دست به دست شدن پرداخت مابقی مطالبات چایکاران هفت خان رستم برای کشاورزان به تصویر کشیده شده که این امر فقط سختی کشت را بر دوش چایکاران سنگین تر می کند .


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها برای پرداخت وام به بخش‌های صنعتی و کشاورزی باید تمهیدات ساده‌تری بیندیشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا . همه بدبختی ها فقط از اونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا . همه بدبختی ها فقط از اونه
آخرین اخبار