افشین حسنی با اشاره به برتری تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در برابر تیم شهرداری کاشان، گفت: دیدار با شهرداری کاشان بازی بود که با خوشحالی از آن خارج شدیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین حسنی با اشاره به برتری تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در برابر تیم شهرداری کاشان، گفت: دیدار با شهرداری کاشان بازی بود که با خوشحالی از آن خارج شدیم .

وی این دیدار را یک رقابت نزدیک و سخت توصیف کرد واظهار داشت: این برد اعتقاد ما را برای اینکه می‌توانیم به‌عنوان قهرمانی لیگ برسیم، تقویت کرد و برای رسیدن به آن هدف‌مان باید همچون همین بازی در هر دیدار بجنگیم

حسنی تأکید کرد: کسب چنین پیروزی بزرگی روحیه بازیکنان بعثت را بسیار بالا برده و تجربه ما نسبت به گذشته بیشتر شده و با تمام این اوصاف رقابت‌های لیگ بسیار دشوار است.

مدیرعامل باشگاه بعثت، تلاش مضاعف و تمرینات مستمر را لازمه کسب نتایج خوب دانست وافزود: پیروزی در دیدار حساس مقابل تیم شهرداری بندرعباس ما را مطمئن می‌کند قدرت کافی برای بازی‌های بعدی داریم

وی متذکر شد: دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهرداری بندرعباس سه‌شنبه هفته بعد به میزبانی بعثت در استادیوم 15 خرداد شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کرمانشاه ، تیم ، کاشان ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.