عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با وام خرید کالا توانست با اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخل و مصرف کننده را به اجرا درآورد.

ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امکان سوء استفاده از کارت‌های اعتباری و جود دارد و همانطور که در تمام بازه‌های زمانی سوء استفاده از کوپن، چک و اوراق‌ها صورت گرفته است به طوری که این اقدام هیچ ربطی به دولت ندارد چرا که این افراد هستند که باعث جلوگیری ازخرید وفروش واقعی می‌شوند.

وی در خصوص وام کالا و نتایج مثبت آن گفت: این عمل صرفاً درخصوص حمایت از تولید داخل و جلوگیری از انباشت کالاها درانبار بود.

ندیمی تصریح کرد: دولت این تسهیلات رابه کالای خاص محدود نکرد و این روش اقتصاد مقاومتی را در خصوص حمایت از تولید کننده وافزایش قدرت خرید مصرف کننده به اجرا درآورد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
یه سر به بازار بزنید بد نیس تمام لوازم خانگیا کارشون کساده مردم یا منتظر رفع تحریمن یا وام به جای این کارها اگه قدرت خرید مردم و کیفیت کالا ها بهتر بشه خود به خود کالاهای ایرانی رو مردم میخرن و هم سود به تولید کننده می رسه هم بازاری هم مصرف کننده
آخرین اخبار