مرکز خرید و فروش همگانی خودرو با هدف ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان در قزوین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه ایجاد مرکز خرید و فروش همگانی خودرو در خیلی از شهرهای بزرگ وجود دارد، اظهار کرد: این مرکز در قزوین وجود ندارد و مکان‌های خرید و فروش‌های خودروها به صورت غیررسمی فعالیت کرده و هیچ نظارتی بر آن‌ها انجام نمی‌شود.

 حکمت‌الله داوودی  اضافه کرد: مسئولان مجموعه مدیریت شهری قزوین برای ساماندهی فعالیت‌های خرید و فروش خودروها درصدد شدند تا مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از سوی بخش خصوصی در انتهای بلوار ملاصدرا شرقی شهر قزوین راه‌اندازی شود.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در این مرکز، تیم کارشناسی خودرو استقرار می‌یابد و امکانات رفاهی و زیرساخت‌های لازم برای افرادی که قصد فروش و یا خرید خودرو دارند، ایجاد می‌شود تا فروشندگان و خریداران به راحتی به خرید و فروش خودروهایشان بپردازند.

داوودی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو برای متقاضیان قزوینی راه‌اندازی شود تا به راحتی خودرو مورد نیاز خود را بخرند یا بفروشند.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.