کارگردان فیلم «گیتا» که در بخش نگاه نو قرار دارد برای فیلمش و جشنواره یادداشت نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسعود مددی کارگردانی که امسال با «گیتا»، اولین اثر بلند سینمایی خود در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر دارد یادداشتی را درباره نخستین اثر خود و جشنواره فیلم فجر نوشت و در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار داد.
 
متن یادداشت به این شرح است: 

گاهى آنچه بين مادر و فرزند كاملا طبيعى و در ظاهر آرام و روزمره بنظر مى رسد، حاوى تلاطم و پيچيدگى‌هاى تكان دهنده‌ترى ست كه عميق تر شدن به آن باعث مى‌شود شناخت و درك ما از احساس، نياز و درونيات ناملموس موضوع مادرى بيشتر و بهتر شود.  
 
طبعا هر فيلمسازى مايل است از فرصت هاى مناسب براى نمايش فيلمش استفاده كند. حضور در جشنواره‌ها يكى از موقعیت‌‎هایی است كه فيلم در مواجهه با احساس و قضاوت اهالى سينما و بخشى از مردم علاقه مند قرار مى گيرد.  
 
روايت فيلم «گيتا» به اين موقعيت بحرانى و شايد غير قابل قضاوت مى‌پردازد. اساسا آنچه كه بطور معمول در يك رابطه وجود دارد حاوى معانى بسيار بيشترى است. در داستان گيتا، با عبور از روزمره گى و با ايجاد آشفتگى، درك و همراهى ما با نزديك شدن به نيازهاى متعارف و غيرمتعارف مادرى عميق تر مى شود». 
  
«فيلمنامه «گيتا» با ايده اى از طرف خانم تيموريان شروع شد و بعد با همكارى هم و نگارش و بازنويسى مجدد آن به سرانجام رسيد. آقاى شيخ انصارى بعد از خواندن فيلمنامه تهيه كنندگى آن را پذيرفتند و بعد از اعلام آمادگى مركز گسترش سينماى مستند و تجربى براى مشاركت، توليد را آغاز كردند.
 
«گيتا» فيلمى براى خانواده است و اميدوارم بدليل موضوع خاص و ويژگى هاى متفاوت آن مورد توجه اهالى سينما و مردم قرار بگيرد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار