مراسم ازدواج دانشجویی 200زوج دانشجوی دانشگاه های سراسر کشور درحرم مطهر امام رضا(ع) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور درباره این مراسم گفت: این مراسم برای نوزدهمین بار و در قالب طرح همسفر تا بهشت با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

حسین جوادی با بیان اینکه طرح همسفر تا بهشت از 22 دی ماه آغاز و تا 17 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت افزود: در سال آینده نیز این طرح از 22 فروردین لغایت 2 خرداد ماه ادامه می یابد که تا پایان این دوره 18 کاروان متشکل از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، در مشهد حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به برنامه های این دوره ها ادامه داد: زیارت، فعالیت های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی، آشنایی با سبک زندگی اسلامی، شناخت و معرفت زن و مرد نسبت به همدیگر، تعارض والدین و مسابقات فرهنگی و معرفتی از دیگر برنامه هایی است که برگزار می شود.

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به حضور مشاوران در هتل‌های محل اسکان زوج‌های دانشجو گفت: در هتل‌های محل استقرار زوج‌های دانشجو مشاورینی جهت ارائه مشاوره به زوج‌های جوان مستقر هستند تا در صورت نیاز زوجین، از مشاوره و راهنمایی آنان استفاده کنند.













انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.