فیاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی با سوءاستفاده از ردصلاحیت‌ها به دنبال نتایج سیاسی هستند

نماینده مردم محمودآباد معتقد است که برخی می‌کوشند از موضوع رد صلاحیت ها سوءاستفاده کنند.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه داوطلبان شرکت در انتخابات باید در بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان مطیع قانون باشند، اظهارداشت: شورای نگهبان در عمل به مسئولیتها و وظایف محوله خود با هیچ فرد یا جریانی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه صحیح نیست دولت در صورت ردصلاحیت برخی افراد از سوی شورای نگهبان مجددا تلاشی برای بازگرداندن و تائید آن افراد به عرصه انتخابات داشته باشد، متذکر شد: مقصر جلوه دادن شورای نگهبان در پی ردصلاحیت‌ها کار پسندیده‌ای نیست، چرا که شورای نگهبان وظایف مشخصی دارد و براساس آن وظایف عمل می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رأی شورای نگهبان در مقوله تائید صلاحیت‌ها فصل‌الخطاب است، بیان داشت:همواره حق دفاع برای هر داوطلبی در صورت ردصلاحیت در قانون مشخص و معین شده است.

وی افزود: قانون انتخابات به نحوی تدوین شده است که در اجرای آن حق هیچ فردی پایمال نمی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی می‌کوشند بر موج ردصلاحیت‌ها سوار شوند، تصریح کرد: موضوع مذکور دو بُعد دارد؛ برخی با سوءاستفاده از ردصلاحیت‌ها قصد دارند به نتایج سیاسی دست پیدا کرده و به نوعی در جامعه تشکیک‌ ایجاد کنند، برخی هم با ردصلاحیت و مجددا تائیدصلاحیت، به دنبال قهرمان‌سازی از خود هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.