فرماندار باشت گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه در باشت با آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌های لازم در 44 صندوق شعبه اخذ رأی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سید مسعود حسینی افزود : زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند در شهرستان باشت با آماده سازی و تامین زیرساخت های لازم در  44 صندوق شعب اخذ رأی فراهم شده است.

حسینی افزود : مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود همه مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند و فرمودند حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر‌نشان کرد : مهم‌ترین رسالت برگزاری انتخابات حضوری پر شور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

فرماندار باشت با تأکید بر لزوم تلاش در راستای آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های تصریح کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار در برگزاری انتخابات بحث فناوری اطلاعات است و با توجه به برگزاری دو انتخابات بزرگ در اسفند امسال زیر‌ساخت‌هایی از جمله مخابرات و تأمین نیروی انسانی با تجهیزات لازم برای این مهم فراهم و آماده است.

حسینی با بیان اینکه نظارت و پیشگیری از تخلف انتخاباتی و برخورد با تبلیغات زودهنگام افراد داوطلب لازم و ضروری است، گفت: فضای انتخابات و فعالیت جریان‌ها و نامزدهای انتخابات به طور مستمر رصد می‌شود بنابراین همه نیروها و داوطلبان باید تابع قانون باشند.

وی عنوان کرد: در فضای انتخابات نباید به اختلافات قومی دامن زده شود و گروه‌های مختلف سیاسی و داوطلبان باید از هرگونه لشکرکشی و تنش آفرینی در مناطق و سخنانی که موجب تشنج، دودستگی و التهاب شود، پرهیز کنند.

حسینی افزود: تنش‌آفرینی در فضای انتخابات به وحدت و امنیت ملی آسیب می‌زند و در این شرایط حساس از همه داوطلبان و هواداران و عموم مردم انتظار داریم با رعایت قانون به تقویت فضای آرام استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه اینکه آماده برگزاری انتخابات با‌شکوه و با حضور گسترده مرم در پای صندوق‌های رأی هستیم، یادآور شد: فرمانداری باشت آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه است.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.