معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری از دو طرح مرغداری گوشتی در کهگیلویه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ محمد‌جعفر طالبیان‌پور افزود : جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جهت گسترش تولیدات دامی در استان اقدامات خوبی انجام داده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه تولیدات دامی گفت: توسعه و افزایش واحد‌های تولیدی دامی در استان نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

این مسئول بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی مرغ‌تخم‌گذار علاوه بر اشتغالزایی بالا زمینه رشد اقتصادی را نیز در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌کند.

طالبیان‌پور یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی را شناسایی عاملان و فعالان عرصه توزیع مرغ و تخم‌مرغ عنوان کرد و گفت: با این سیاست دست دلالان از بازار کوتاه و بازار به راحتی ساماندهی می‌شود و تاکنون از سوی جهاد کشاورزی کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های دامی در استان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر امسال دو طرح مرغداری گوشتی در حوزه دام شهرستان کهگیلویه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به طرح‌های در حال اجرا در استان اشاره کرد و گفت: در کهگیلویه پنج طرح، شامل یک طرح پرواربندی گوساله، سه طرح مرغداری و یک طرح گاوداری شیری در حال اجرا است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های دامی در راستای گسترش تولیدات دامی حمایت می‌کند.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.