رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل همه دستگاه‌های استان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید جواد خاضع  با بیان اینکه دهه فجر آئینه‌ای است که اسلام در آن درخشید،‌ اظهار کرد: برنامه‌های این دهه باید پرشورتر از گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه دستگاه‌ها، نهادها و قشرهای مختلف باید پای کار آمده و برنامه‌های متنوع و شادی را در استان اجرا کنند، افزود: طبق برنامه‌ریزی کشوری جهت بزرگداشت دهه فجر 19 کمیته در استان تشکیل شده است.

وی گفت: کمیته‌های تشکیل شده شامل، تبلیغات، اصناف، انجمن‌ها، ایثارگران، دانشجویی، روستایی و عشایری، بانوان، فرهنگیان، فضاسازی شهری و قرآن هستند.

این مسئول، کمیته کارگری و تعاون، کودک و نوجوان، مساجد، بسیج و نیروهای مسلح، نهادها و سازمان‌ها، تشکل‌های مردمی، ورزش و جوانان و فرهنگی و هنری را از دیگر کمیته‌های برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر عنوان کرد.

خاضع تصریح کرد: جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید مانند دیگر اعیاد مذهبی گرامی داشته شده و مردمی برگزار شوند.

وی بر فعال کردن مساجد در این ایام تاکید کرد و یادآور شد: باید با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های این ایام در مساجد، مردم را به سمت مسجد سوق داده و سعی کنیم با برگزاری برنامه‌های جذاب، انقلابی، مذهبی و مردمی خاطره‌ای خوش از امام راحل و پیروزی انقلاب در ذهن آنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه آئین‌نامه و احکام مربوط به دهه فجر به مسئولان کمیته‌ها ارائه خواهد شد، اذعان کرد: هر کمیته موظف است گزارش عملکرد خود را در پایان دهه فجر به ستاد برنامه‌ریزی ارائه دهد.

خاضع با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» است، از همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها خواست برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنند که متناسب با عناوین روزهای دهه فجر باشد.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: تعامل ، برنامه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.