400 ناشر در دهمين نمايشگاه کتاب خوزستان شرکت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان گفت: اين نمايشگاه کتاب ها با 30 درصد تخفيف از روز 30 دي ماه  در اهواز  آغاز بکار مي کند.

همايون قنواتيان افزود : امسال مهماناني از کشور از جمله مدير گروه فرهنگي يونسکو، معاون فرهنگي اجتماعي وزارت کشور، مديرکل روستايي و مناطق محروم وزير کشور، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان همزمان با نمايشگاه در استان حضور دارند که جلسات خود را در باره پايتخت کتاب و جشنواره روستاها و عشاير دوستدار کتاب برگزار با مسئولان استان جلسات متعدد را خواهند داشت.       

وي تجليل از فعالان حوزه کتاب ، کتابخواني و دانش، نقد و بررسي، رونمايي از کتاب، کارگاه داستان نويسي ، نشست هاي ادبي، کارگاه کاربرد ويراستاري و نشانه هاي درست نويسي را از جمله برنامه هاي جانبي دهمين نمايشگاه کتاب خوزستان بيان کرد و اظهارداشت : برگزاري جشنواره کتاب سال ، اعلام فراخوان جشنواره مکتب جنوب، جشنواره من هم کتاب مي نويسم و خريداري ٨٠ ميليون تومان کتاب از ناشران استان را از جمله  برنامه هايي است که تا پايان سال انجام خواهد شد.

 مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان درباره تشکيل شوراي نظارت بر کتاب در استان اظهار داشت: کارهاي اداري لازم براي تشکيل شوراي نظارت بر کتاب در استان انجام شده است و اسامی اعضا نيز اعلام شده است ، خوشبختانه ٩٠ درصد کار پيش رفته و با رسيدن احکام به دست ما، هيات نظارت تشکيل و کار خود را آغاز خواهد کرد.

دهمين نمايشگاه  کتاب خوزستان  تا روز 6 بهمن ماه  صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و بعدازظهرها از ساعت١٦ تا ٢١ در نمايشگاه بين المللي خوزستان واقع  در کيانپارس  اهواز آماده  بازديد علاقمندان کتاب و کتابخواني  است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.