مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات اظهار کرد تمدید قرارداد سنتر اوکراینی این تیم برای فصل آینده هنوز قطعی نشده است.

نارینه اردشنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان خارجی از نظر تجربه و قامت نسبت به بازیکنان ایرانی برتری دارند و می‌توانند سطح کیفی رقابت‌های بسکتبال داخلی را ارتقا ببخشند. البته  حذف سهمیه بازیکنان خارجی اگرچه موجب پایین آمدن کیفیت لیگ می‌شود اما از طرفی به سود بازیکنان ایرانی است.

وی ادامه داد: تصمیم جدید فدراسیون برای حذف بازیکنان خارجی از فصل آینده، موجب تقویت بازیکنان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بیشتری در لیگ خواهد شد. تیم‌هایی که به دلیل نداشتن حامی مالی قوی از وجود بازیکنان خارجی محروم بودند، اکنون می‌توانند در محیط عادلانه‌تری مقابل حریفان خود به میدان بروند.

مربی تیم آرارات در خصوص وضعیت آلاپائولا، سنتر اوکراینی این تیم برای فصل آینده با توجه به تصمیم جدید فدراسیون گفت: پائولا بازیکن خوبی است و در نیم فصل برای تیم ما کمک بزرگی بود اما  تمدید قرار داد او با تیم برای فصل بعد هنوز قطعی  نیست. این تصمیمی است که باید با هماهنگی باشگاه و فدراسیون صورت گیرد.

اردشنیان در پایان به زمان بازگشتش برای بازی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: آسیب دیدگی‌ام رو به بهبود است اما هنوز در حال گذراندن دوران نقاهت هستم و این فصل فقط مربیگری می‌کنم. البته اگر تا پایان فصل مصدومیتم برطرف شود به مسابقات برمی‌گردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار