گاز، کوشا سپهر و شهرداری در نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان

ضلع چهارم مربع قهرمانی امروز رسم می‌شود

تیم‌های بسکتبال بانوان گاز، کوشاسپهر تهران و شهرداری بندرعباس به نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال بانوان راه یافتند و امروز تیم تکلیف تیم چهارم هم مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای پلی‌آف رقابت‌های بسکتبال بانوان کشور، دیروز سه دیدار در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.  

در نخستین دیدار تیم بسکتبال بانوان سنندج در دیداری جذاب و نفسگیر 52 بر 50 مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری رسید و با توجه به پیروزی نماینده اصفهان در دیدار نخست، تکلیف تیم صعودکننده این دیدار به بازی سوم کشیده شد.  

در دیگر دیدار دیروز تیم کوشاسپهر با برتری 88 بر 51 مقابل تیم جوان آرارات به برتری رسید و با توجه به برتری در دیدار نخست، کوشاسپهر جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد. نارینه اردشنیان مربی تیم آرارات در این دیدار به دلیل بیماری غایب بود و زیبا عادلی، سرمربی این تیم به تنهایی شاگردان جوان و نوجوانش را هدایت می‌کرد.  

در آخرین دیدار روز گذشته هم تیم‌های گاز و طائرپور به مصاف هم رفتند که این بازی یک طرفه 81 بر 51 به سود گاز تمام شد و گازی‌ها هم با توجه به برتری در دو دیدار پلی‌آف راهی مرحله نیمه‌پایانی شدند.  
   
چهارشنبه هفته گذشته هم تیم شهرداری بندرعباس با برتری 73 بر 70 مقابل پالایش نفت آبادان، جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورده بود. به این ترتیب با برگزاری دیدار سوم تیم‌های سنندج و ذوب‌آهن اصفهان که امروز در آزادی برگزار می‌شود، تکلیف آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی هم مشخص خواهد شد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار