داور دیدار تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد وشیمیدر تهران اجازه صحبت در برنامه جهان بسکتبال رادیو ورزش را پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار جنجالی تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد و شیمیدر تهران از هفته هجدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران و مردود اعلام کردن گل سالم مشهدی‌ها در ثانیه پایانی آن دیدار، رضا جوادی، داور این دیدار با حکم فدراسیون بسکتبال تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شد.  
 
مسئولان برنامه جهان بسکتبال،‌ که ساعت 9 صبح امروز از رادیو ورزش پخش شد، سعی کردند با جوادی ارتباط برقرار کنند و با او درباره دیدار ثامن مشهد و شیمیدر و حواشی و اتفاقات پس از آن دیدار گفت‌وگو کنند اما جوادی حاضر به مصاحبه با این برنامه نشد.  
 
کیوان احمدیان، مجری برنامه جهان بسکتبال درباره این موضوع توضیح داد: رسالت برنامه جهان بسکتبال این است که طرفین یک موضوع را روی خط بیاورد و نظرات هردو طرف را پخش کند. به این ترتیب با رضا جوادی تماس گرفتیم اما او ابتدا گفت که ممنوع‌المصاحبه است و باید برای گفت‌وگو باید از فدراسیون بسکتبال اجازه بگیرد.  
 
احمدیان ادامه داد: پس از چند دقیقه و زمانی که دوباره با جوادی تماس گرفتیم، تلفنش را بی پاسخ گذاشت. به این ترتیب با امیر واحدپور تماس گرفتیم که رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال هم به تماس ما پاسخی نداد.  
 
برنامه جهان بسکتبال ساعت 9 چهارشنبه هرهفته از صدای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. مهمان هفته آینده این برنامه علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار