رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: نسبت به عبور چهره‌های درجه اول اصلاحات از فیلتر نظارت شورای نگهبان ناامید نیستیم.

پیام مجرد رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشکیل ستاد جوانان و دانشجویان ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به ریاست مهدی نادمی اظهار داشت: علی صوفی رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در حال مذاکره جهت راه‌اندازی ستادهای مختلف از اقشار گوناگون در تهران و شهرستان‌ها است.

مجرد ادامه داد: هر جریان سیاسی هوادارانی دارد و ستادهایی هم که در جریان اصلاح‌طلب در حال شکل‌گیری است، غیررسمی بوده اما مسلما از این ستادها برای حضور در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دعوت به عمل خواهد آمد.

مجرد با اشاره به حضور زنان و جوانان اصلاح‌طلب در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: زنان و جوانانی که قابلیت اثرگذاری در مجلس آینده را داشته باشند، در لیست اصلاح‌طلبان حضور خواهند داشت. اگر بخواهیم برای حضور زنان و جوانان در لیست‌های نهایی، درصد تعیین کنیم، از کیفیت نیروهای ما کاسته می شود اما مطمئنا در لیست تهران، حداقل چهار، پنج نفر از جوانان حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در پایان تاکید کرد: نسبت به عبور چهره‌های درجه اول اصلاحات از فیلتر نظارت شورای نگهبان ناامید نیستیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.