صادق خرازی در جمع خبرنگاران:

اصلاحات نگرانی از ردصلاحیت ندارد/ شورای نگهبان صلاحیت کسی را "فله‌ای" رد نمی‌کند

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: من فکر نمی‌کنم که شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را به صورت فله‌ای رد کند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در حاشیه مراسم ترحیم محمد ضیایی که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد، اظهارداشت: هرکاری که به نفع اصلاحات باشد باید انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با افراد تندرو و رادیکالی که با عنوان اعتدال و اصلاحات تغییر رنگ و ماهیت داشته باشند، مخالف هستم افزود: هر اقدامی که باعث توسعه عقلانیت شود از جمله اقداماتی است که به اصلاحات مربوط می‌شود و ما برای همین کار آمده ایم.

خرازی با بیان اینکه اصلاحات برای تغییر رنگ نیامده است بلکه برای اصلاح امده است، ادامه داد: باید از ائتلاف با هرگروه همسویی که باعث حذف جریان رادیکالیسم شود حمایت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش اصلاح‌طلبان برای رد صلاحیتهای احتمالی چیست، گفت: برداشت من این نیست که شورای نگهبان کسی را به صورت "فله‌ای" رد صلاحیت کند، اگر کسی بخواهد به خاطر انتخابات فضاسازی کند قطعا شایسته کشور نیست اما در نهایت باید صبوری کرد تا دید شورای نگهبان چگونه عمل خواهد کرد.


خرازی تصریح کرد: طرف مقابل نگرانی بیشتری نسبت به رد صلاحیتها دارند.

رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: کسانی که دستشان در بیت‌المال بوده و هر کدامشان دهها پرونده دارند نگرانی آنها بیشتر است، اصلاحات ازاین بابت نگرانی ندارد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار