عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: تلاش داریم تا حزب اعتدال و توسعه را وارد لیست خود کنیم.

محسن رهامی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نوع تعامل اصلاح‌طلبان با اعتدالیون حامی دولت برای انتخابات مجلس اظهار داشت: برخی از افراطی‌های اصلاح‌طلب که خودشان را پدرخوانده جریان اصلاحات دانسته و هر فردی که مثل آن‌ها فکر نکند را خارج از این جریان به شمار می‌آورند، نگاه منقبضی به اصلاح‌طلبی دارند اما هدف ما این است که اعتدالیون حامی دولت را نیز در قالب اصلاحات بگنجانیم.

وی افزود: افرادی که ایده‌های کلی اصلاحات را قبول داشته و در عین حال حرکات افراطی را نمی‌پذیرند، می‌توانند با ما همکاری کنند. تلاش داریم تا حزب اعتدال و توسعه را وارد لیست خود کنیم. این در حالی است که این حزب خود را اصلاح‌طلب تعریف نمی‌کند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ادامه داد: فعلا ضرورتی ندارد که همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بچینیم؛ این مساله می‌تواند یک تدبیر سیاسی باشد.

رهامی گفت: ما همان‌طور که در سال 92 از حسن روحانی که هیچ‌گاه نگفته که اصلاح‌طلب است حمایت کردیم، در انتخابات مجلس نیز قصد داریم تا مدل انتخاباتی سال 92 را اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در جایی داوطلب نداشتیم یا اینکه آن فرد زمینه لازم جهت کسب رای را نداشت، از وی خواهیم خواست تا به نفع داوطلب حامی دولت کنار بکشد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان همچنین در پاسخ به این سوال که واکنش این شورا در قبال ائتلاف احتمالی جریان حامی دولت با علی لاریجانی چگونه خواهد بود تصریح کرد: ما 80 تا 90 درصد حامیان دولت را تشکیل می‌دهیم و هیچ وقت دست به چنین ائتلافی نخواهیم زد.

رهامی افزود: از طرف دیگر، دولت قرار نیست لیست انتخاباتی بدهد و آن جریانی که شاید قصد داشته باشد لیست بدهد، حزب اعتدال و توسعه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.