علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تلفنی با حمید سبزواری مکالمه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید سبزواری سراینده شعر «خمینی ای امام» که به دلیل کهولت سن و ضعف خونریزی معده حدود دو هفته‌ای است که در بیمارستان بستری است با نظر پزشک معالج چند روز دیگر در بیمارستان آسیا تحت درمان خواهد بود.

وزیر ارشاد تلفنی جویای حال سبزواری شد/قدردانی سراینده شعر «خمینی ای امام» از عیادت‌کنندگان

شاعران، اهالی فرهنگ، نماینده مقام معظم رهبری، معاون دکتر سرافراز، محسن گلکار هنرمند خطاط، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، مومنی شریف رئیس حوزه هنری، علیرضا قزوه و... در این چند روز به عیادت این شاعر رفته و در جریان روند بهبودی وی قرار گرفتند.

وزیر ارشاد تلفنی جویای حال سبزواری شد/قدردانی سراینده شعر «خمینی ای امام» از عیادت‌کنندگان

همچنین امروز نیز علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد، عباس سجادی رئیس فرهنگسرای نیاوران به عیادت استاد سبزواری آمدند. همچنین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تلفنی با این شاعر صحبت کرد.

وزیر ارشاد در این تماس تلفنی گفت: «استاد سبزواری به عنوان یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی شناخته می‌شود. شعر ایشان شعر ویژه‌ی انقلاب است و آثارشان در میان آثار شاعران ما می‌درخشد. از سال 1360 که من در صداوسیمای جمهوری اسلامی بودم و افتخار آشنایی با ایشان را داشتم تا به امروز شاهد هستم که به عنوان شخصیتی بارز، معتقد و مومن همراه با انقلاب بوده و همواره شعرش را در خدمت انقلاب و نظام قرار داده است. سرودهای زیادی براساس شعر ایشان ساخته شده و همه ما بسیاری از آنها را از صداوسیما شنیده‌ایم. خداوند به ایشان شفای عاجل و کامل عنایت کند تا باز هم ایشان را سرحال و با نشاط ببینیم».

همچنین مرادخانی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: استاد سبزواری از سرمایه‌های هنر و فرهنگ انقلاب است و ما هر کاری برای بهبود وضعیت ایشان لازم باشد، انجام می‌دهیم. هم اکنون همه کارهای مربوط به بیمه و هزینه‌های بیمارستان در حال پیگیری است تا همه را تقبل کنیم.

وزیر ارشاد تلفنی جویای حال سبزواری شد/قدردانی سراینده شعر «خمینی ای امام» از عیادت‌کنندگان

حمید سبزواری با اینکه حال خوشی نداشت چند کلمه کوتاه صحبت کرد و گفت: تشکر می کنم از کسانی که به عیادتم آمدند. حالم زیاد خوب نیست و بیشتر از این نمی‌توانم حرفی بزنم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار