فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه پليس ايران اسلامی با پليس ساير كشورهای جهان متفاوت است، گفت: اخلاق و قانونمندی، اقتدار پليس را افزايش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار" احمد علي گودرزي" در "جمع كاركنان يگان امداد شهرستان شيراز"، گفت: پليس جمهوري اسلامي ايران با پليس ساير كشورهاي جهان متفاوت است چرا كه با توجه به اعتقادات ديني به مردم خدمت رساني مي كند. 

وي ادامه داد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نيز با اعتقادات ديني خود و با روحيه شهادت طلبي و ايثار در راستاي دفاع از حريم ايران اسلامي، جان فشاني كردند. 

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه سرباز ولايت بودن از افتخارات مأموران نيروي انتظامي است، گفت: خادمان مردم در نيروي انتظامي با اعتقادي راسخ مأموريت هاي محوله را انجام مي دهند. 

گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود به اصل مهم آموزش در نيروهاي مسلح و به ويژه نيروي انتظامي اشاره كرد و افزود: مأموران نيروي انتظامي بايد در سطوح مختلف آموزش هاي لازم را كسب و اقتدار خود را افزايش دهند. 

وی با تأكيد بر تقويت قواي جسماني و ورزش، بيان كرد: اين اصل براي همه مأموران ناجا و به ويژه مأموران يگان امداد كه روزانه مأموريت هاي سخت و دشواري را انجام مي دهند، لازم و ضروري است. 

فرمانده انتظامی استان فارس انضباط را شالوده و اساس فعاليت هاي انتظامي دانست و گفت: نظم و انضباط در هر مجموعه و به ويژه نيروي انتظامي تأثير خود را نشان مي دهد. 

گودرزی با اشاره به لزوم تقويت روحيه دين باوري، گفت: مأموران جان بر كف انتظامي استان با ديدگاهي الهي نسبت به انجام مأموريت هاي خود اقدام مي كنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.