فرمانده انتظامی شهرستان "نی ریز" استان فارس از دستگيری فردی خبر داد كه با سوء استفاده از اطلاعات بانکی مادربزرگش، به صورت غيرمجاز از حساب وی برداشت کرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سرهنگ "عزیز برزگر" بیان كرد: با توجه به دريافت شکايتي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان بررسي موضوع در دستور کار كارشناس پليس "فتا" شهرستان "نی ريز" قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسي فني كارشناس پليس "فتا" از حساب شاكي پرونده مشخص شد مبلغی بالغ بر 450 میلیون ریال به صورت خرید اینترنتی، خرید شارژ و برداشت از خودپرداز از حساب وي برداشت شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان "نی ریز" اظهار كرد: با انجام اقدامات تخصصي کارآگاهان پليس "فتا" عامل برداشت غير مجاز از حساب شاكي، شناسايي،‌ دستگير و مشخص شد، متهم نوه فرد شاكي است.

سرهنگ "برزگر" گفت: اين فرد كه معتمد مادربزرگ بوده و همه اعمال بانکی او را از جمله گرفتن حقوق ماهیانه و پرداخت قبوض آب و برق و گاز و همین طور خرید خانه مادربزرگ را انجام می داده، در خلال این كارها وسوسه شده و برداشت غیرمجاز خود را از حساب مادربزرگش انجام داده بود.

وی با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضايي، از شهروندان درخواست كرد؛ به منظور پيشگيري از فرصت طلبي افراد سودجو، رمز عبور و اطلاعات حساب بانكي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند و با تغيير دوره اي رمز عابر بانک خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: نوه ، مجرم ، پرونده ، مادربزرگ ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.