فرمانده انتظامي استان فارس گفت: طي 24 ساعت گذشته، مقدار 458 كيلو و 300 گرم موادمخدر كشف و در اين رابطه 5 قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار" احمد علي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "ني ريز" با همكاري ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع از فعاليت يك باند قاچاق موادمخدر، فعاليت هاي اين باند را رصد كردند.

وي ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي متوجه شدند اعضاي اين باند قصد دارند يك محموله موادمخدر را از شهرستان "سيرجان" به شهرستان "دارب" منتقل كنند كه با استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان خودرو آنها را مشاهده كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ضمن توقيف خودرو وانت "نيسان" حامل موادمخدر، يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" كه محموله را اسكورت مي كرد نيز متوقف، راننده هر دو خودرو دستگير و در بازرسي از خودرو "نيسان" 257 كيلوگرم ترياك كشف شد.

سردار "گودرزي" در ادامه از کشف 145 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" در اطراف شهرستان "فراشبند" خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر از حمل يك محموله موادمخدر از استان "هرمزگان" به مقصد شهرستان "کازرون" مطلع و خودرو "پژو ۴۰۵" حامل موادمخدر را در اطراف شهرستان "فراشبند" توقيف، راننده را دستگير و در بازرسي از اين خودرو ۱۴۵ کیلوگرم حشیش كشف كردند.

وي اضافه كرد: در عمليات ديگري ماموران انتظامي شهرستان "داراب" هنگام گشت زني در جاده هاي اطراف آن شهرستان به يك دستگاه خودرو "پژو پارس" مظنون، زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به دستور ايست ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در بازرسي از خودرو مقدار 56 كيلو و 300 گرم حشيش كشف و در اين رابطه راننده كه در پوشش خانوادگي به همراه همسر و فرزند خردسالش اقدام به حمل موادمخدر مي كرد دستگير و يك دستگاه خودرو "پژو 405" كه اسكورت اين محموله موادمخدر بود توقيف و دو سرنشين آن دستگير شدند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.