بیرجند؛

به بخت خودم لگد زدم

زندگي خيلي خوبي داشتم ولي قدر اين همه نعمت را نفهميدم و به بخت خودم لگد زدم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ در زندگي مشترک، هر چند خيلي از عوامل بيروني را نمي ‌توان کنترل‌ کرد و هم ‌چنين براي بسياري از زوج‌ ها، انتخاب و برداشت‌ از رويدادهاي پيرامون، ناآگاهانه و ناهوشيارانه است اما، زوج‌ هايي که داراي آگاهي و مهارت‌ هاي لازم هستند و مي ‌توانند بر ذهن خود مديريت ‌کنند، باورهاي مثبت را جايگزين باورهاي منفي مي ‌کنند و در بيش‌تر موارد از مسائل، آگاهانه و هوشيارانه برداشت مثبت مي ‌نمايند و رابطه ‌ي زناشويي خود را رضايت ‌بخش‌ تر و جذاب ‌تر و بالنده ‌تر مي ‌سازند.

این مصاحبه هم صحبت زنی شده است که خودش با دست خودش خوشبختی را از خود گرفت.

شوهرم کارمند يکي از ادارات بود و با حقوق اندکي که مي گرفت صاحب همه چيز شديم و زندگي بسيار خوبي داشتيم که سر و کله دوست پسر دوران مجردي ام پيدا شد.

بعد ازدواجم مدتي از او بي خبر بودم و به خاطر اين که محبت زيادي به من داشت دوست داشتم باز هم در کنارم باشد و بتوانم حضور او را در زندگي خودم داشته باشم.

مدتي از روابط مان مي گذشت و من بار ها به بهانه هاي مختلف به ديدنش مي رفتم و چندين بار جواب مثبت به نيازهاي او دادم؛دور از چشم همسرم گوشي تلفن همراه و خط جديدي در منزل پنهان داشتم و با او از طريق فضاي مجازي در ارتباط بودم.

اين قدر غرق در کثافت و دنياي خيالي خودم شده بودم که ديگر قادر نبودم به زندگي و تربيت فرزندم برسم و از طرفي با برخورد و رفتارهاي تند و شديد شوهرم همراه شدم و تصميم گرفتم به خاطر اين رابطه از شوهر و خانواده ام بگذرم؛لذا از منزل فرار کردم و مدتي را در يک مکان خلوت با او زندگي مي کردم.

طلاهاي خودم را فروختم و به حسابش واريز کردم و بيشتر اوقات پول توجيبي او را من پرداخت مي کردم؛اکنون متوجه شدم دور از چشم من ازدواج کرده و جواب تلفن هاي من را به هيچ وجه نمي دهد.

واقعا از خودم متنفر شدم که چرا؟؟ و به چه قيمتي دست به چنين کاري زدم و اين طور با زندگي خودم بازي کردم

من به بخت خودم لگد زدم... نمي دانم با چه رويي به زندگي برگردم و چطور از همسرم طلب بخشش کنم.

اداره مشاوره و مددکاري معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در رابطه با این موضوع گفت:وقتي زندگي مشترک شروع مي‌ شود، زن و مرد هر يک به نوبه ‌ي خود آگاهانه يا ندانسته متعهد مي ‌شوند که براي ايجاد و داشتن زندگي مشترک شاد و پرطراوت در کنار هم تلاش کنند.

وی افزود:زوج‌ هاي موفق معتقدند که باورها، انديشه‌ ها، گفتار و رفتارشان را خود انتخاب مي ‌کنند و همه ‌ي عملکردهاي ‌شان، بازتاب انتخاب ‌هاي درست يا اشتباه و آگاه يا ناآگاه خودشان است.

وی اظهار کرد:آنان عقيده دارند که کيفيت زندگي مشترک و زناشويي ‌شان، همان ‌چيزي‌ است که يا خواستار آن بوده و يا زيربار آن رفته‌اند و مسئوليت آن را برعهده‌‌ گرفته و نتايج مربوطه را مي‌ پذيرند و درصورت اشتباه، اقدام به جبران آن مي ‌کنند.

اداره مشاوره و مددکاري معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي تصریح کرد:اگر در يک ارتباط زن شوهري مسيرهاي انتخابي، مثبت، سازنده و درست باشد، و به احساس‌ ها، گفته ‌ها و نيازهاي هم توجه کنند، در هر شرايطي مسئوليت‌ پذير باشند، رفتار همدلانه و عاشقانه ‌اي با هم داشته باشند، و نيز با حفظ حرمت همديگر و با انعطاف‌ پذيري و صداقت، درخواست ‌ها و پيشنهادهايي را درجهت بهتر ساختن زندگي مشترک ارائه دهند، بهتر در برابر موانع و مشکلات مسئولانه و با جديت اقدام خواهند نمود و با صراحت و روراستي، انديشه ‌ها و احساس‌ هاي خود را بيان و همديگر را بهتر درک مي نمايند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۴
غلط کردی که دوباره به زندگیت برگردی برو بمیر . حیف اون مرد نیست که به پای مثل تویی بمونه.
همین زنهای آشغالی مثل شما هستین که دید مردا رو نسبت به ما خانم ها بد میکنند