بیرجند ؛

تولید بیش از 46 هزار خوراک آماده دام در خراسان جنوبی

از ابتدای امسال تاکنون 46 هزار و 400 تن انواع مکمل، کنسانتره، خوراک آماده دام ، طیور و آبزیان در بزرگ ترین واحد تولید کننده دان و علوفه شرق کشور در سربیشه تولید شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابتدای امسال تاکنون 46 هزار و 400 تن انواع مکمل، کنسانتره، خوراک آماده دام ، طیور و آبزیان در بزرگ ترین واحد تولید کننده دان و علوفه شرق کشور در سربیشه تولید شد .

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت:این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 28 درصد افزایش داشت .

کریمی افزود: در مدت مشابه پارسال نیز 36 هزار و 250 تن محصول خوراک دام، طیور و آبزیان در این واحد تولید شد.وی گفت: 6 هزار و 300 تن از تولیدات امسال واحد تولید کننده دان و علوفه سربیشه، به خارج از کشور صادر شد که صادرات آن نیز یک و نیم برابر در مقایسه با پارسال افزایش دارد .

مواد خام مورد نیاز تهیه خوراک دام، طیور و آبزیان از خارج کشور به واحد تولید کننده دان و علوفه سربیشه خراسان جنوبی وارد و در این واحد فرآوری و بسته بندی می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبیگفت: صادرات محصول از بزرگ ترین واحد تولید کننده دان و علوفه شرق کشور، امسال 3 میلیون و 158 هزار دلار ارزآوری داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.