«اقیانوس آرام» نام مجموعه‌ای صد قسمتی به تهیه‌کنندگی محمود رضوی است که در انتظار تصویب شورای فیلمنامه به سر می‌برد.

طلا معتضدی نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در خصوص جدیدترین کارهای خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «اقیانوس آرام» عنوان مجموعه‌ای 100 قسمتی است که به شورا تحویل داده‌ایم تا به تصویب برسد. این کار با همکاری آقای تراب‌نژاد است.

وی افزود: قصه «اقیانوس آرام» دارای فضایی اجتماعی است که مسائل یک خانواده در بستری اجتماعی را در بر می‌گیرد. داستان در حال حاضر در شوراست و تهیه‌کنندگی آن را محمود رضوی بر عهده دارد؛ اما کارگردان آن هنوز مشخص نیست.

 معتضدی در ادامه درباره دیگر آثار در دست نگارش خود گفت: «سرخوش» نام یک فیلم سینمایی است که نگارش آن را هنوز به پایان نرسانده‌ام. کارگردان و تهیه‌کننده این کار هنوز مشخص نیست.

معتضدی تصریح کرد: قصه «سرخوش» نیز در یک بستر اجتماعی به وقوع می‌پیوندد؛ اما این داستان دارای تصاویری شاد همراه با شوخی است. نگارش «سرخوش» تاکنون به اتمام نرسیده است و در حال تکمیل آن هستم.

نویسنده مجموعه «نفس گرم» اظهار داشت: «نیمه شب اتفاق افتاد» نام آخرین داستان نگارش‌شده من است که کارگردانی آن‌ را خانم تینا پاکروان بر عهده داشتند. این کار به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر امسال نیز راه یافته است.

وی افزود: قصه «نیمه شب اتفاق افتاد» داستانی عاشقانه است که پایان تلخی دارد؛ زیرا عشقی که در کار مشاهده می‌شود، عشقی نامتعارف است. به همین خاطر سرانجامی نداشته و دارای انتهای تلخ است. بازیگران این کار نیز حامد بهداد، آتیلا پسیانی، رویا نونهالی، شقایق فراهانی و ستاره اسکندری هستند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار