بهترين مربی جهان و آسيا در رده سنی نونهالان، از امروز (شنبه) به عنوان مربی در كنار مينو مداح هدايت تيم ملی بزرگسالان بانوان را عهده‌دار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،با اعلام زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تكواندو، درادامه تمرینات بانوان هوگوپوش كشورمان برای شركت در مسابقات كسب سهمیه المپیك قاره‌ آسیا، مهرو كمرانی از امروز (شنبه) با حضور در اردوی تیم ملی بعنوان مربی در كنار مینو مداح (سرمربی) هدایت تیم ملی تكواندوی بزرگسالان بانوان كشورمان را برعهده خواهد داشت.

مهرو كمرانی پیش از این بعنوان سرمربی، هدایت تیم ملی نونهالان كشورمان را برعهده داشت و در سال 2014 تیم دختران ایران را قهرمان كرد و عنوان بهترین مربی جهان را نیز به خود اختصاص داد. در سال 2015 نیز در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان این رده‌سنی به همراه شاگردانش برسكوی نخست ایستاد و عنوان بهترین مربی آسیا و جهان را نیز بدست آورد.

گفتنی است، كیمیا علیزاده در وزن 57- كیلوگرم و اكرم خدابنده در وزن 67+ كیلوگرم تكواندوكاران حاضر در اردوی تیم ملی كشورمان هستند.

مسابقات كسب سهمیه المپیك قاره آسیا، 31 فروردین ماه تا یكم اردیبهشت‌ماه 1395 در فیلیپین برگزار می شود و ایران با دو تكواندوكار در این مسابقات حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار