سرپرست فدراسیون کاراته گفت:سبک های آزاد را سامان دهی می کنیم تا خدمات بهتری به ورزشکاران این رشته ارائه شود .

سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از برنامه های مدنظر و در دست اجرا در فدراسیون گفت و بیان داشت : انشاله بتوانیم سامان دهی مناسبتری را برای سبک های آزاد ایجاد کنیم و در قالب کمیته مستقل سامان دهی کنیم تا انشااله بتوانند به عنوان کمیته سبک های آزاد خدمات بهتری را به ورزشکارانی که در این سبک ها فعالیت دارند ، بدهند . 
وی افزود : به دنبال این هستم که کمیته ها را مستقل کنیم و در این خصوص انشااله شکل و شمایل خوبی را ایجاد کنیم . 
طباطبایی درباره انتخاب علیرضا سلیمانی به عنوان سرپرست فنی کاراته کاهای اعزامی به رقابت های کاراته وان 20016 که 23 تا 24 ‍‍ ژانویه در فرانسه برگزار می شود ، بیان داشت : از وی درخواست کردم که تیم را در این مسابقات همراهی کنند و به عنوان سرپرست فنی در این مسابقات حضور داشته باشد . 
سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص انتخاب سلیمانی تصریح کرد : سلیمانی از مربیان باتجربه و باشخصیت کاراته است و حضور وی به عنوان سرپرست فنی در کنار تیم اعزامی مثمر ثمر خواهد بود . 
طباطبایی تأکید کرد که به عنوان سرپرست فنی در کنار تیم ، فقط علیرضا سلیمانی اعزام می شود و در قسمت بانوان نیز کسی به عنوان مربی کنار نمایندگان بانوان کشور اعزام نخواهد شد . 

زمان انتخابات مشخص نیست 
طباطبایی در خصوص زمان انتخابات بیان داشت:هنوز زمان انتخابات مشخص نیست . 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته شرکت خواهد کرد گفت : تا این لحظه برنامه ای را برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ندارم .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار