معیار کمیته فنی برای اعزام ملی پوشان به رقابت های کاراته لیگ جهانی 2016 اعلام شد .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه کمیته فنی برای بررسی و تایید نهایی اعزام کاراته کاها به لیگ جهانی کاراته وان سال 2016 در فدراسیون کاراته برگزار شد و لحظاتی پیش به پایان رسید .

علیرضا احسانی دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار ما از معیارهای جلسه کمیته فنی برای اعزام کاراته کاها به رقابت های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه گفت و بیان داشت : معیار جلسه فنی فدراسیون برای اعزام به این رقابت ها عبارتست از : 1) آن دسته از ملی پوشانی که موفق به کسب مدال جهانی در رقابت های جهانی بزرگسال شده اند .
2) ملی پوشانی که در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان در اندونزی موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند .
3) دارندگان مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا .

دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته افزود : در جلسه کمیته فنی اعزام 9 ملی پوش کاراته به رقابت های جهانی کاراته وان که قرار است 21 تا 23 ژانویه در فرانسه برگزار شود ، به تصویب رسید .

وی ادامه داد : همچنین تصمیم دیگری که در جلسه اتخاذ شد مبنی بر این است کا کسانی که برای حضور در این رقابت ها دعوتنامه دریافت کردند و در مدیریت قبلی فدراسیون مجوز دریافت کردند ، مصوب شد که تحت پوشش و بنا بر ضوابط فدراسیون و با هزینه خودشان اقدام به دریافت روادید کنند و بتوانند به این ریابت ها اعزام شوند .

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار