به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مهرداد داوود زاده اظهار کرد: 181مورد شکایت مردمی از اصناف دریافت شده که 71 مورد به صورت تلفنی، 79مورد به صورت حضوری، 11مورد به صورت کتبی و 19 مورد نیز به صورت پیام گیر دربافت شده است .
وی با بیان اینکه گرانفروشی و اجرای نشدن تعهدات در صدر شکایات مردمی در بازه زمانی آذر ماه است ، اظهار داشت: مجموع شکایات دریافتی 126مورد در بخش کالا و 55مورد در بخش خدمات است.
داوود زاده افزود: بیشترین تخلفات بر اساس شکایات مردمی به ترتیب شامل گرانفروشی 102مورد ، اجرای نشدن تعهدات 23مورد ، تقلب 18مورد ،صادر نکردن فاکتور 4مورد ، درج نکردن قیمت ونصب نرخ نامه 12مورد ، نداشتن دستورالعمل بهداشتی 4مورد ، تداخل صنفی 4مورد ،کم فروشی 4مورد عرضه خارج از شبکه 11مورد و کیفیت آرد ونان 5مورد است.
انتهای پیام/ب