نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال معتقد است نباید با صحبت درباره مقوله حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های بسکتبال بانوان، این موضوع بزرگ شود.

فاطمه کرم‌زاده به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برداشت اینکه فدراسیون بسکتبال مانع جذب بازیکن خارجی تیم بانوان پالایش نفت آبادان شده است استنباط نادرستی بود. این موضوع ربطی به فدراسیون نداشت. اگر خودشان می‌خواستند بازیکن خارجی جذب کنند، مشکلی نداشتند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع مصوبه فدراسیون بسکتبال است؟ توضیح داد: خیر اینطور نبود اما از آنجا که تیم‌های بسکتبال بانوان سفرهای خارجی و مسابقات برون مرزی ندارند، تصمیم گرفتیم تیم‌های بسکتبال از این به بعد بازیکن خارجی جذب نکنند. 

کرم‌زاده درباره این که گفته می‌شود مشحون در شورای وزارت نفت با حضور بازیکن خارجی مخالفت کرده است، اظهار کرد: مشحون نظر خود را گفته است و آن‌ها هم اگر می‌خواستند می‌توانستند بازیکن خارجی جذب کنند. به نظر من صحبت درباره اینکه پالایش نفت آبادان بازیکن خارجی جذب نکرده، بی‌مورد است و نباید این موضوع بزرگ شود. مسابقات سوپرلیگ بانوان با کیفیت خوبی برگزار می‌شود و این موضوع اهمیت دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار