استاندار کرمان گفت: اجرای طرح انتقال آب از صفارود در توسعه اشتغال زایی در بین نیروهای بومی نقش مهمی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاأ از روند اجرایی تونل انتقال آب از سد شهیدان امیر تیموری (صفارود)به استان کرمان افزود: در سال گذشته طی سفر سردار عبدالهی به کرمان چندین تفاهم نامه منعقد شد که خوشبختانه عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: یکی از تفاهم نامه های امضا شده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با موضوع تونل آب بوده است که کار عملیاتی آن از20 روز گذشته آغاز شده و اجرای این طرح در توسعه اشتغال زایی در بین نیروهای بومی نقش مهمی داشته است.

وی تاکید کرد: هر روز به ظرفیت های بیشتری از سپاه پی می بریم و امروز که جنگی وجود ندارد، سپاه به حوزه سازندگی کشور وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری نیز تاکید دارند که سپاه باید وارد پروژه های بزرگ شود و این کار توسعه یابد.

وی از انعقاد تفاهم نامه جدید با قرار گاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء فن آوری جدید را وارد استان کرده است و به هیچ عنوان عرصه را برای نیروها و شرکت های بومی تنگ نکرده است.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه فضای سازندگی و آبادانی دراستان کرمان حاکم شده است، افزود: با اجرای ایده مثلث توسعه همه ارکان حکومت در عرصه سازندگی وارد شده اند و تاکنون ثمرات خوبی را شاهد بوده ایم .

وی تاکید کرد: حضور قرارگاه خاتم الانبیا یکی از دستاوردهای اجرای مثلث توسعه است که موجب تقویت پیمانکاران و نیروهای بومی نیز می شود.

تونل انتقال آب از سد شهیدان امیر تیموری (صفارود) به طول 38 کیلومتر به عنوان بزرگترین تونل انتقال آب خاور میانه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان در دست حفاری است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: نیرو ، بومی ، اشتغال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.