معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین گفت: خاطرات یک هزار و ۸۲۲ والدین شهید استان قزوین با اجرای طرح خاطره‌ نگاری والدین شهدا ثبت و ضبط می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛احسان ‌الله لنکرانی در جلسه توجیهی طرح خاطره‌ نگاری والدین شهدا بیان کرد: گردآوری خاطرات به جا مانده از شهدا، با هدف شناساندن سیره آنها به آحاد جامعه همواره مورد توجه و اهتمام بنیاد بوده است.

وی با بیان اینکه والدین شهدا گنجینه‌های ارزشمندی از خاطرات و تجربیات شهدا هستند، افزود: بنیاد با اجرای طرح‌ های مختلف مانند طرح خاطره‌ نگاری والدین شهدا با عنوان «اسناد افتخار» اقدام به جمع ‌آوری این خاطرات می‌ کند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین اعلام کرد: یک هزار و 822 پدر و مادر شهید استان قزوین در قید حیات هستند و در اجرای طرح یاد شده 15 تیم با حضور فیلمبردار و مصاحبه ‌گر اقدام به ثبت و ضبط خاطرات آنها می‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید قزوین آمادگی ثبت و ضبط همه خاطرات والدین شهدا را دارد، خاطر نشان کرد: در این خاطره ‌نگاری، مصاحبه‌ گر سیر زندگی شهید را به صورت پرسشی می ‌پرسد تا والدین هر آنچه که در ذهن دارند را بیان کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: ثبت ، خاطرات ، والدین ، شهدا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.