این روزها هنر دکوراتیو در بین افراد جا افتاده و مردم به خوبی آن را می‌شناسند.

الهام راعی، از هنرمندان جوان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:‌ هنر دکوراتیو این روزها به عنوان یک هنر کاربردی مطرح است که علاوه بر جنبه هنری و ارزشی آن در بسیاری از دکوراسیون منازل و خانه‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه دکوراتیو در بین مردم جا افتاده و افراد به خوبی آن را می‌شناسند و به جای اینکه خانواده‌ها به نصب یک تابلو فرش در خانه‌هایشان اکتفا کنند سعی می‌کنند از هنرهای دیگر هم بهره جسته و آنها را هم استفاده کنند.

راعی خاطرنشان کرد: به نظر من که چند سالی است در این زمینه به صورت حرفه‌‌ای فعالیت می‌کنم هر سبکی را با دکوراتیوی می‌توان اجرا کرد و چون متریال در این هنر محدودیت ندارد، می‌توان با تلفیق سبک‌های مختلف به ارائه آثاری جدید و تازه پرداخت.

وی یادآور شد: داشتن تحصیلات آکادمیک مرتبط هم می‌تواند در پیشرفت سریع‌تر هنرمند مؤثر باشد اما رکن مهم علاقه و خلاقیت است یعنی هر کس که ایده و فکر اولیه نابی داشته باشد باید دنبال این علاقه را گرفته و به صورت حرفه‌ای این هنر را اجرا کند.

این هنرمند تصریح کرد: خلاقیت را در دکوراتیو نباید نادیده گرفت، چه بسا تابلوهای دکوراتیو به واسطه خلاقیت هنرمند به صورت حجم و کارهای رومیزی ارائه شود و حتی طرفداران بیشتری هم پیدا کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار