معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور ازقرارگرفتن 200 هزار یتیم و 20 هزار بیمار که به سختی قابل درمان هستند تحت پوشش این نهاد خبرداد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج، علی محمد ذولفقاری در نشست با جمعی از خیران شهرستان سقز گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از طریق برنامه انسان دوستانه طرح اکرام ایتام خدمات رسانی به این کودکان را در دستور کار دارد.

وی رویکرد جدید این نهاد را مشارکت هدفمند حامیان با عنوان 'طرح آتیه ایتام' برشمرد و افزود: با استفاده از توان فکری و مادی حامیان و خیران برای آینده یتیمان در زمینه های تحصیلی، ازدواج، اشتغال و دیگر زمینه ها سرمایه گذاری خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور با تشریح برنامه های این سازمان حمایتی بیان کرد: رسیدگی بیشتر به وضع زندگی، مسکن ، توانمندسازی مددجویان ،امور بیمه ای مددجویان، چابک سازی سازمانی و آموزش تخصصی مددکاران در اولویت کار برنامه های این نهاد قرار دارد.

ذوالفقاری نقش رسانه ها در افزایش مشارکت مردمی برای حمایت از یتیمان را مهم و آن را از برنامه های کمیته امداد بر شمرد.

قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان هم با قدردانی از کمک خیران و حامیان یتیمان گفت: مردم شهرستان سقز در زمینه کمک به نیازمندان همواره پیشگام بوده اند.

خیران نیز به بیان راهکارهایی پیرامون تشویق و ترغیب نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و توسعه مشارکت عمومی پرداختند.

تقدیر از خیران با اهدای لوح سپاس از دیگر برنامه های این نشست بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.