علی شادمان در نمایش «خشم اژدها» با نقش لوکاس به ایفای نقش می‌پردازد.

علی شادمان  بازیگر نمایش «خشم اژدها» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص  نقش خود بیان کرد: در واقع لوکاس یکی از نویسندگان آمریکایی تازه وارد یه حمع نویسندگان دیگر است که خودش هم به نوعی شبیه آنها شده و حدودا یک ماهی می‌شود که در میانشان قرار دارد.

وی درباره انتخاب این نمایش  و تفاوتش با نمایش‌های دیگر خود عنوان کرد: همیشه برای تفاوت‌ها دنبال چالش هستم ؛ نمایش قبلی من «مردگان بی کفن و دفن» یک اثر به شدت فلسفی و عمیقی بود که به خاطر آن چهار کیلو وزن کم کردم و فشار زیادی برایم بود. همچنین کارهای علی احمدی کارگردان نمایش «خشم اژدها» را همیشه دوست داشته‌ام زیرا به خوبی فضا و سلیقه تماشاگر را می‌شناسد و ارزش قائل می‌شود.

شادمان افزود: بسیار نمایش با ریتمی است و برای اولین بار است که چنین نقش شاد و پرانرژی دارم که برای خودم هم چالش برانگیز است.

بازیگر سریال «کیمیا» با بیان اینکه اثر دارای طنز موقعیت است، مطرح کرد: اثر یک کمدی موقعیت است که خوشبختانه به سمت  لودگی نمی‌رود و این ایجاد موقعیت‌ها است که طنز نمایش را نشان می‌دهد و تماشاگر را جذب خودش می‌کند.

شادمان در رابطه با اولویت فعالیت خود در تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: همیشه تفاوت را در هر کدامشان دوست دارم اما اولویتم با سینما و تلویزیون است و بیشتر برایم ایجاد چالش‌ها جذابیت دارد تا نقش‌هایم را انتخاب کنم.

بازیگر نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن» در پایان گفت: نمایش «خشم اژدها» دومین اثرم در این عرصه  است اما چهار سالی می‍‌شود که تماشاگر پر و پاقرص تئاتر هستم. باید این را در نظر داشته باشیم که تئاتر بخش مهمی است و تماشاگرانش رو به افزایش هستند و امیدوارم این نمایش برایشان قابل قبول باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار