معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از پیگیری کمیته نظارت بر تشکل‌های دانشجویی پیام نور که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، خبر داد.

کریم نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفتگو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم است، اما این تشکل‌ها به دلیل نیمه حضوری بودن کمتر فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: با این وجود زمینه‌ای فراهم شده است و کمیته نظارت بر تشکل‌های دانشجویی که نماینده وزیر، رئیس دانشگاه، نماینده مقام معظم رهبری از اعضای آن هستند در سازمان مرکزی تشکیل شده است.

نجفی بیان کرد: با توجه به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای 93 تعیین شد دانشگاه پیام  نور سعی کرده در کار آفرینی و تولید دانش موثر باشد در همین راستا صحبت‌هایی بین دانشگاه پیام نور و صندوق حمایت از پژوهشگران و مبتکران و معاونت فناوری ریاست جمهوری برای مشارکت دانشگاه و صنعت صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به توسعه فعالیت‌های بین المللی  این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای سه شعبه بین الملل در قشم و کیش و عسلویه است و قصد دارد با توجه به نظر وزیر علوم مبنی بر این که دانشگاه پیام نور باید فعالیت‌های بین المللی خود را توسعه دهد این شعبات را در جلفا و اروند ایجاد کند. همچنین این دانشگاه دارای 16 نمایندگی در خارج از کشور است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.