معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نوراعلام کرد: ثبت درخواست مهمانی دانشجویان در نیمسال دوم ۹۵-۹۴ از فردا دوشنبه ۷ دی ماه در سامانه گلستان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جمالزاده با اشاره به جزئیات و نحوه ثبت درخواست مهمانی دانشجویان پیام نور در نیمسال دوم ۹۴-۹۵ گفت: تمام دانشجویان دانشگاه می توانند از ۷ لغایت ۲۸ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه گلستان جهت ثبت درخواست مهمانی در نیمسال دوم ۹۴-۹۵ اقدام کنند.

وی در مورد نحوه ثبت درخواست افزود: برای این منظور ابتدا وارد سامانه گلستان شده و از فهرست آموزش – دانشجو- درخواست ها- تقاضای انتقال و مهمان- تقاضای انتقال به صورت مهمان، فرم تقاضای مهمان شدن را تکمیل کنند. در این مرحله دانشجو از مقررات افزایش شهریه برای دانشجوی مهمان مطلع و با تأیید آن درخواست خود را برای مرکز مبداء (محل تحصیل فعلی) ارسال می کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشجو برای درخواست مهمان دائم باید مدارک لازم را به آموزش مرکز ارائه و درخواست مهمان دائم کند.

جمالزاده با عنوان اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند نیمی از واحدهای دوره (بجز درس پایان نامه) را به صورت مهمان اخذ کنند، یادآور شد: این دانشجویان نیز باید تقاضای خود را در سامانه گلستان(همانند مراحل فوق) ثبت کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.