مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از میزبانی دو جشنواره فرهنگی هنری در شهرستان های لردگان و فارسان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جواد کارگران با اشاره به اینکه دو جشنواره شعر روی ریل انتظار و از ما تا ماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود افزود: سومین جشنواره سراسری روی ریل انتظار در دو موضوع انتظار و مهدویت و شعر اجتماعی نیمه اول اسفند در شهرستان فارسان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: دومین جشنواره منطقه ای از ما تا ماه به منظور ارج نهادن به ارزش های معنوی و ملی مذهبی نیز در شهرستان لردگان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره منطقه ای از ما تا ماه با حضور شاعران استان های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، فارس، اصفهان، همدان، بوشهر، ایلام و چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

وی، مهلت ارسال آثار ین جشنواره را تا اول بهمن ماه امسال دانست و افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک rooyereil@gmail.com و یا به آدرس استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان فارسان، فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنب پارک ساحلی لاله ارسال کنند.

استان چهارمحال و بختیاری هر ساله میزبان بیش از ٢٠ جشنواره فرهنگی هنری است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ارشاد ، جشنواره ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.