رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از كشف 224 كيلو و 500 گرم ترياک و 41 كيلو و 700 گرم هروئين خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ"سيد تقي حسيني" اظهار داشت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، ايستگاه ايست و بازرسي شهيد"امامي"شهرستان "شهرضا ، ايست و بازرسي شهيد"شرافت"شهرستان "نائين" ، يگان تكاوري اصفهان و ماموران انتظامي شهرستان "نجف آباد" در 24 ساعت گذشته مقدار 266 كيلو و 200 گرم ترياك و هروئين را كشف و 9 سوداگر مرگ را دستگير كردند.

وي ادامه داد: ماموران مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد " شرافت " شهرستان نائين در بازرسي از يك تريلر كشنده 131 كيلو ترياك را كه در تخته هاي اتاق بار جاساز شده بود كشف كردند.

اين مقام انتظامي هچنين از كشف 79 كيلو و 100 گرم ترياك توسط ماموران ايست و بازرسي شهيد "امامي" شهرستان شهرضا خبر دادو گفت: ماموران مستقر در اين ايستگاه در بازرسي از دو دستگاه كاميون باري اين مواد را كشف كردند.

سرهنگ حسيني اضافه كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در ورودي شهر اصفهان از سمت شهرستان "شاهين شهر" مقدار 41 كيلو و 700 گرم هروئين را در بازرسي از يك سواري پژو پارس كشف كردند.

حسيني بيان داشت : در عمليات ديگري كه در محور "ابركوه به اسفندران " انجام شد مقدار 12 كيلو و 400 گرم ترياك توسط ماموران يگان تكاوري اصفهان و در بازرسي از يك سواري پرايد كشف شد .

اين مقام مسئول عنوان كرد: مقدار دو كيلو ترياك نيز توسط ماموران انتظامي شهرستان "نجف آباد " كشف شد . 



انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، تریاک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.