ریس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان قزوین از برگزاری مسابقات قهرمانی زورخانه‌ای و پهلوانی کشور ویژه بزرگسالان به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی طاهری از دیگر برنامه‌های این هیئت در دهه فجر سال جاری را برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش، تجلیل از مرشدان در عرصه ورزش باستانی استان قزوین با حضور مدیران و مسوولان ارشد این استان عنوان کرد.

مهدی طاهری ضمن ارائه اهم فعالیت‌های این هیئت ادامه داد: طی 9 ماه گذشته این هیئت علیرغم محدودهای مالی و در حد مقدورات توانسته اقدامات مؤثری را انجام دهد.

طاهری بیان کرد: بیش از هفت بار در قهرمانی مسابقات کشوری اعزام داشته‌ایم که ره‌آورد و دستاوردهای این دوره از مسابقات کسب مدال برنز قویترین مرد ایران در رشته سنگ سنگین 110 کیلوگرم و کسب دو مدال طلای مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی خردسالان توسط مرتضی چمنی‌فر برای نخستین بار در استان بوده است.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: کسب دو مدال برنز در مسابقات کشوری رشته چرخ تیز و کباده خردسالان، کسب دو مدال برنز و نقره در رشته چرخ چمنی توسط حسن حاتمی از دیگر دستاوردهای این هیئت در سال جاری است.

رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان قزوین با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان قزوین یادآور شد: برای برگزاری همایش‌ها در روز 17 شوال که مصادف است با فرهنگ پهلوانی، توانسته‌ایم در این راستا موفق و خوب عمل کنیم.

طاهری اذعان کرد: ورزش باستانی در بین ورزشکاران به احترام و ادب معروف بوده و با اصول زیادی همراه است که این مهم نیز در بین مرشدان و پهلوانان استان قزوین مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به همکاری و تعامل با سایر نهادها در هفته قزوین که شهریور ماه سال جاری برگزار شد، عنوان کرد: در این هفته ورزشکاران خردسال در سرای سعدالسلطنه شهر قزوین هر شب برنامه‌های زنده اجرا می‌کردند که این خود بیانگر توانمندی و پهلوانی استان قزوین از گذشته تا کنون است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.