رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: محدودیت ترافیکی و تغییر مسیرها با هماهنگی و مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی باید انجام بگیرد تا در نظم و برنامه تردد شهروندان و وسایل نقلیه خللی وارد نشود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛محمدرضا محمدی اظهار کرد: ناهماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و عمرانی با پلیس راهنمایی و رانندگی موجب خلل در امر حمل و نقل درون‌شهری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در راستای بهبود و تسریع در انجام وظایف واحدهای مربوطه در امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهری لازم است ضمن هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی، مشارکت و هم‌فکری این واحد نیز در نظر گرفته شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین عنوان کرد: با استناد به ماده 211 و 212 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، اقدامات برای محدودیت ترافیکی و تغییر مسیرها با هماهنگی و مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی باید انجام بگیرد تا در نظم و برنامه تردد شهروندان و وسایل نقلیه خللی وارد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی با اجرای طرح‌های کارشناسی شده و بررسی راهکارهای مناسب در جایگزین کردن معابر و مسیرهای ارتباطی در شهرها نقش منحصر به فردی داشته و از ایجاد بی‌نظمی و نارضایتی شهروندان نیز جلوگیری می‌کند.

محمدی به احداث سه پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: امید است با اتمام این سه پروژه، تسهیل گره‌های ترافیکی در امور حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: برخی از پیمانکاران  به صورت خودسرانه در حاشیه پروژه‌های برجسته عمرانی شهر قزوین، اقدام به ایجاد سد معبر و مسدود کردن برخی مسیرها کرده بودند که مکاتبات لازم با مسئولان اجرایی استان قزوین انجام گرفته و به آنان اخطارهای ضروری داده شده است.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.