سنتر صربستانی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از تماشاگرانی که وی را با یکی از بازیگران سرشناس سینمای جهان مقایسه می‌کنند، تشکر کرد.

میلیان پوپوویچ به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شکست دیروز پالایش نفت آبادان از شیمیدر تهران گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و نیمه نخست اوضاع را در کنترل خود داشتیم. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و شیمیدر بسیار بهتر از ما بود تا در نهایت از این تیم قدرتمند که بازیکنان بسیار خوبی هم داشت، شکست بخوریم. 

سنتر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ادامه داد: شکست غم‌انگیزی بود و برای این باخت ناراحتیم. نفت ظرفیت بالایی دارد. ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا در بازی‌های بعد این شکست را جبران کنیم. 

پوپوویچ درباره اینکه برخی تماشاگران در بازی دیروز وی را با کوین کاستنر مقایسه می‌کردند، توضیح داد: این موضوع برای من خیلی جالب است و از تماشاگرانی که من را با کاستنر، بازیگر نام آشنای سینمای جهان مقایسه کردند، متشکرم. شاید شبیه کاستنر هرچند او بازیگر مورد علاقه من نیست و شیفته بازی جانی دپ هستم. 

بازیکن صربستانی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره بازیکنان مورد علاقه‌اش در بسکتبال جهان اظهار کرد: تمام بازیکنان تیم ملی کشورم برای من الگو به حساب می‌آیند و غیر از هموطنانم، علاقه زیادی به دیرک نوویتسکی (فوروارد قدرتی تیم ملی  آلمان و دالاس ماوریکس) دارم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار