شیمیدر فتیله نفت را پایین کشید/ آتش مهراد خاموش شد

تیم بسکتبال شیمیدر تهران مقابل پالایش نفت آبادان علی‌رغم بازی خوب مهراد آتشی به برتری 77 بر 67 رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان از هفته هفدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران، ساعت 15:15 امروز در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد. 

نفت که هفته پیش با شکست شهرداری گرگان، دوباره به رتبه دوم جدول رده‎بندی سوپرلیگ بازگشته بود، بازی را بسیار خوب آغاز کرد و با درخشش مهراد آتشی  در کوارتر نخست به برتری 19 بر 16 رسید. 

شاگردان حماد سامری کوارتر دوم هم بازی برتری به نمایش گذاشتند و این بار مقابل 16 امتیاز شیمیدری‌ها، 22 امتیاز کسب کردند تا در پایان نیمه نخست، 42 بر 32 برنده به رختکن بروند. 

شاگردان جواد رحمتی‌پور در نیمه دوم، تیم دگرگون شده‌ای نشان دادند و ابتکار عمل را از آبادانی‌ها گرفتند تا ضمن برتری 24 بر 13 در کوارتر سوم، در مجموع 56 بر 55  از حریف خود پیش بیفتند. بازی پراشتباه آرن داودی، مهراد آتشی، محمد حسن‌زاده و محمد جمشیدی در زمین نفت و حضور پرقدرت محمد یوسف‌وند، بازی قابل قبول جیسون هانیبال و بازی‌خوانی فرید اصلانی، زمانی که با فرصت‌طلبی اوشین ساهاکیان توام شد، عرصه را بر آبادانی‌ها تنگ کرد. 

شیمیدر که سجاد مشایخی را هم به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت، در 10 دقیقه پایانی هم بازی را در اختیار گرفت و از اشتباهات حریف خود به خوبی استفاده کرد تا با برتری 21 بر 12 در این کوارتر، بازی هفته هفدهم خود را 77 بر 67 از پالایش نفت آبادان ببرد. 

در پایان این دیدار، امیر صدیقی از شیمیدر و میلجان پوپویچ و محمد جمشیدی از از نفت تست دوپینگ دادند. 

مهراد  آتشی، بازیکن پست 2 تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با کسب 19 امتیاز و 2 ریباند، چهره برجسته این دیدار بود. 

شیمیدر با این پیروزی 27 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رتبه پنجم باقی ماند اما پالایش نفت آبادان با 2 پله نزول در رتبه چهارم سوپرلیگ قرار گرفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار