رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: قضاوت‌های دبیر در خصوص حسابرسی شهرداری خارج از حد انصاف است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های علیرضا دبیر در خصوص حسابرسی‌های شهرداری اظهار داشت: قضاوت‌هایی که وی درباره حسابرسی‌های شهرداری  انجام داده خارج حد انصاف است.

وی افزود: بنده 10 سال است که عضو شورای شهر هستم و در این مدت تحولات نظام مالی خوبی در شهرداری اتفاق افتاده که بحث نظارتی ما را با شاخص‌هایی که مورد قبول بازرسی بوده آسان کرده است.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروزه در سایت‌ها و فضای مجازی موضوعاتی مطرح می‌شود که جا نداشت ما در صحن علنی شورا به آن بپردازیم و همچنین صحبت‌هایی در خصوص علیرضا دبیر مطرح می‌شود که نباید به داخل شورا کشیده شود.

آباد اضافه کرد: متاسفانه نگاه‌های فردی و شخصی علیه علیرضا دبیر به وجود آمده که باعث شده وی موضع گیری خصمانه‌ای علیه مدیریت شهری داشته باشد.

وی با بیان اینکه علیرضا دبیر اعتقاد دارد که 95 درصد فعالیت شورا در راستای کمیسیون برنامه و بودجه در حال اتفاق افتادن است، تاکید کرد: این یعنی 30 نفر از اعضای شورا فقط 5 درصد کار شورا را انجام می‌دهند.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: گزارشات حسابرسی که در این دوره انجام شده اشکالات بسیار زیادی داشته که رنکینگ حسابرسی شهرداری را پایین می‌کشد، اما در این رابطه اشاره‌ای به فساد مالی نشده است.

آباد اضافه کرد: اگر نظر شخصی دارید به شورا تحمیل ندهید چرا که جایگاه و شان شورا برای برخوردهای سلیقه‌ای نیست.

وی با بیان اینکه ما نباید به شهردار تهران خدشه‌ای وارد کنیم، گفت: بازرسی و حسابرسی قانونی در شهرداری در حال انجام است و شهرداری یکی از برترین نهادهای بومی کشور معرفی شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار