عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز نیازمند این هستیم که خیرین وارد ساخت و تاسیس اماکن ورزشی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ورزش در بین اقشار جامعه اظهار داشت: مسئله‌ جوانان و اوقات فراغت آن‌ها موضوع مهمی است که شهرداری و وزارت ورزش باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: آماری که فقط 20درصد مردم ورزش می‌کنند بسیار موضوع حادی است و این مسئله برای مردم تهران مهم‌تر می‌شود زیرا مردم این شهر یا کار اداری انجام می‌دهند و یا بی تحرک‌اند و آلودگی هوا مشکل را جدی تر می‌کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: امروز از ظرفیت کامل مجموعه‌های ورزشی استفاده نمی‌شود که پیشنهاد می‌کنیم سرانه‌ی ورزشی برای جوانان اختصاص پیدا کند زیرا هر چقدر که بودجه برای این زمینه در نظر بگیریم باز هم کم است زیرا مشکلات معیشتی مردم ورزش را از سبد خانواده‌ها حذف کرده است. 

پیرهادی با اشاره به اینکه امروز نیازمند ایجاد انگیزه برای خیرین در حوزه‌ ساخت اماکن ورزشی هستیم ،افزود: خیرین 2تا 3برابر دولت مدرسه می‌سازند و باید کاری کنیم تا واقفان به وقف مجموعه‌های ورزشی مشتاق شوند.

وی گفت: روش تصدی‌گری در حوزه ورزش دیگر جواب نمی‌دهد و باید بخش خصوصی را وارد کار کنیم و شهرداری نسبت به ارائه تخفیف و پروانه ساخت به بخش خصوصی وارد کار شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار