رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: افزایش خدمات رفاهی در بقاع متبرکه این شهرستان نیازمند اختصاص بیشتری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرزین بهمنی آزاد با اشاره اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار امسال برای بقاع متبرکه گچساران افزود: افزایش زیرساخت های رفاهی بقاع متبرکه این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

وی بیان کرد: 19 پروژه نیمه تمام در بقاع متبرکه گچساران در حال اجراست که تنها برای تکمیل طرح کاشی کاری صحن حرم بی بی حکیمه (س) به پنچ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهمنی آزاد با بیان این که شش مسجد در مناطق مختلف ان شهرستان در حال اجراست تصریح کرد: امسال هیچ اعتباری برای مرمت، تکمیل و تعمیر مساجد گچساران تصویب نشده است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی بقاع متبرکه شهرستان گچساران را بین 10 تا 70 درصد ذکر کرد و گفت: تلاش می شود با جذب حمایت خیران و انجام کارها به صورت امانی بخشی از اعتبارات جبران شود.

بهمنی آزاد با یادآوری وجود بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) و امامزاده جعفر (ع)که در راه ارتباطی شیراز به مناطق جنوبی ، بیان کرد: این شهرستان قابلیت توسعه گردشگری مذهبی را دارد.

شهرستان های گچساران و باشت بیش از 160 مسجد روستایی و شهری و 86 بقعه متبرکه دارند که در طول سال میعادگاه عاشقان اهل بیت و طهارت (ع) هستند.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.