مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي گفت : ما براي مقابله با بحران در شركت مخابرات خراسان رضوي با تشكيل اداره بحران و پيش بيني هاي لازم در شاخص هاي مختلف به آمادگي مطلوبي در تمام زمينه ها رسيده ايم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس سالاري در جلسه كارگروه تخصصي ارتباطات و مخابرات خراسان رضوی افزود:30 مركز مخابرات در مشهد مقدس همه مجهز به ديزل برق هستند كه به محض قطع شدن برق شهر به صورت خودكار برق مراكز مخابراتي مشهد را بدون هيچ مشكلي برطرف مي كنند.

وی با اشاره به اينكه در هر سازماني شاخص هاي مقابله با بحران متفاوت مي باشد گفت:در كارگروه تخصصي ارتباطات ومخابرات استان بايد شرح وظايف هر سازماني مشخص و بر حسب وظيفه سازمان ها تكاليف خود را انجام دهند كه اين موضوع در اين جلسه مطرح شد.

مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي افزود: مديريت بحران استانداري خراسان رضوي بايد با يك برنامه ريزي دقيق بودجه لازم را براي ايجاد زير ساخت هاي لازم براي مقابله با بحران فراهم كند تا بتوانيم در مواقع بروز بحران بدون محدوديت خدمات مختلف از جمله خدمات ارتباطي را به مردم ارائه كنيم.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی هم در این نشست با بيان اينكه ماموريت اصلي اين كارگروه ايجاد يك ارتباط پايدار ومطمئن در شرايط بحران مي باشد گفت: ارتباط پايدار و مطمئن صرفا به شركت مخابرات استان بر نميگردد بلكه همه سازمان ها از جمله ساير اپراتورهاي ديگر در خراسان رضوي براي ايجاد اين ارتباط پايدار در مواقع بروز بحران بايد تلاش كنند.

قاسمي افزود:استان خراسان رضوي و شهر مقدس مشهد به دليل وجود بارگاه منور رضوي سالانه ميزبان 27 تا 28 ميليون زائر و مسافر مي باشد كه اين ميزباني در ايام نوروز و دهه آخر صفر به اوج خود ميرسد.

معاون مديريت بحران استانداري خراسان رضوي گفت:بايد با داشتن يك طرح عملياتي جامع،دقيق و علمي شرايط ميزباني و خدمات ارتباطي را براي اين زائران و مسافران اماده نمائيم كه خوشبختانه اين موضوع در دهه آخر صفر از سوي شركت مخابرات استان با ارائه خدمات مطلوب ارتباطي به زائران براي همه محسوس بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.