جشنواره تجارب برتر تربیتی به منظور استفاده ازاندوخته های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران ومعلمان مدارس برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت : این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه های پژوهشی، تربیتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی انصاری افزود : مستندسازی تجربیات مربیان ومعاونین پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس، شناسایی استعدادها در حوزه پرورشی و فرهنگی، توسعه فضای رقابتی بین فرهنگیان ومعلمان، تولید آثار برتر تربیتی، پرورشی و فرهنگی و استفاده از یافته ها و تجارب برتر در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان از جمله اهداف این جشنواره می باشد.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: زمان ارسال آثار از واحدهای آموزشی بهادارات نواحی و مناطق تا 15 بهمن ماه می باشد، نواحی و مناطق نیز تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به داوری و طبقه بندی آثار اقدام و نفرات برتر را به استان معرفی نمایند.

این مقام مسئول اضافه کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی در هفته تربیت اسلامی برگزار و از نفرات برتر مناطق و استان تقدیر خواهد شد، در سال قبل تعداد 624 نفر از فرهنگیان در مرحله شهرستانی جشنواره تجارب تربیتی در مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که تعداد 42 تجربه موفق به مرحله استانی راه یافت.

گفتنی است مجموعه آثار برگزیده تجارب تربیتی فرهنگیان استان قزوین در سال تحصیلی94-93 در 117 صفحه و 1500 جلد در قطع وزیری منتشر شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.