رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چاراویماق گفت: اولین جشنواره استانی شعر گندم در چاراویماق برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ قمصری عین الدین با اعلام این مطلب افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به رسالت خود در نظر دارد با برگزاری جشنواره شعر گندم در سطح استان و فراهم کردن مقدمات سفر مسئولین استانی و اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران، در معرفی پتانسیل های عظیم این شهرستان در عرصه کشاورزی به ویژه تولید گندم گام موثری بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چاراویماق یکی از قطبهای تولید گندم در استان می باشد، افزود: معرفی این شهرستان به عنوان قطب تولید گندم جز با زبان شعر و هنر و ادب میسر نیست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چاراویماق گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی استعدادهای شهرستان چاراویماق، ایجاد انگیزه مضاعف در بین جوانان و نوجوانان شهرستان برای ورود به فعالیت های فرهنگی وهنری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی شهرستان چاراویماق به عنوان قطب تولید گندم استان می باشد.

لازم به ذکر است جشنواره 19 اسفند ماه سال جاری در شهرستان چاراویماق برگزار می گردد، هنرمندان و نویسندگان میتوانند آثار خود را تا ۵ اسفند۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره به آدرس اینترنتیcharoymagh.ershad@gmail.com و به آدرس پستی: چاراویماق ـ خیابان پاسداران ـ جنب کتابخانه عمومی ـ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چاراویماق ارسال کنند. 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.